U Cloruru di Calziu hè un sale inorganicu, l'aspettu hè in polvere bianca o biancu, fioccu, prillu o granulare, hà Cloruru di Calci anidru è Cloruri di Calci diidratatu. U Cloruru di Calziu hè adupratu assai in parechje industrie per via di e so proprietà fisiche è chimiche. A fabbricazione di carta, a rimozione di a polvere è l'asciugatura sò inseparabili da u Cloruru di Calziu, è a sfruttamentu di u petroliu è l'acquacultura, chì sò strettamente ligati à l'ecunumia è a vita, sò inseparabili da u rolu di u Cloruru di Calcu. Allora, chì rolu ghjoca u Cloruru di Calci in sti dui campi?
Foratura Oliu
In u sfruttamentu di l'oliu, u Cloruru di Calci anidru hè materiale essenziale, perchè in u prucessu di sfruttamentu di l'oliu aghjunghjendu u cloruru di calciu anidru hà e seguenti applicazioni:
1. Stabilizà u stratu di fangu:
Aghjunghjendu u cloruru di calciu pò stabilizà u stratu di fangu à diverse prufundità;
2. Perforazione di lubricazione: per lubricà a perforazione per assicurà u travagliu minieru;
3. Fà u tappu di u foru: l'usu di u Cloruru di Calziu cù alta purezza per fà u tappu di u foru pò ghjucà un rolu fissu nantu à u pozzu d'oliu;
4. Demulsificazione: u Cloruru di Calziu pò mantene una certa attività ionica, u cloruru di calciu saturatu hà u rolu di demulsificazione.
U cloruru di calciu hè largamente adupratu in a perforazione di pozzi petroliferi per via di u so low cost, faciule da conservà è faciule da usà.
Acquacultura
L'ingredientu principale adupratu in l'acquacultura hè u Clorur di Calcium diidratatu, chì degrada u pH di u stagnu.
U valore di pH adattu per a maiò parte di l'animali acquatichi in stagni d'acquacultura hè neutru à pocu alkalinu (pH 7,0 ~ 8,5). Quandu u valore di u pH hè anormalmente troppu altu (pH≥9,5), cunducerà à reazzioni avverse cum'è u ritmu di crescita lentu, l'aumentu di u coefficiente d'alimentazione è a morbidità di l'animali di l'acquacultura. Dunque, cumu riduce u valore di u pH hè diventatu una misura tecnica impurtante per u cuntrollu di a qualità di l'acqua di i stagni, è ancu diventatu un campu di ricerca caldu in u cuntrollu di a qualità di l'acqua. L'acidu cloridricu è l'acidu aceticu sò cumunamenti regulatori à base acida, chì ponu neutralizà direttamente i ioni di idrossidu in acqua per riduce u valore di u pH. U Cloruru di Calci precipita l'ioni di idrossidu attraversu ioni di calciu, è u coloidu resultante pò flocculà è precipità qualchì fitoplancton, rallentendu u cunsumu. di diossidu di carbonu da e alghe, riducendu cusì u pH. Un gran numeru di sperienze anu dimustratu chì u Cloruru di Calziu hà u megliu effettu nantu à a degradazione di u pH di i stagni di acquacoltura paragunatu à l'acidu cloridrico è l'acidu aceticu.
Dopu, u cloruru di calciu in l'acquacoltura hà ancu un rolu per migliurà a durezza di l'acqua, a degradazione di a tossicità di i nitriti.
Tempu di posta: Feb-02-2021