1. Determinazione di Sodium Hidrossidu
In un periudu di dui mesi, dui reagenti sò stati testati in parallelu mentre analizzavanu u campionu per u cliente. ± 0,2 g / L. I dati minimi misurati sò una soluzione di placcatura in rame cianuru, a concentrazione massima di idrossidu di sodiu hè 1,4 g / L, i dati massimi sò una soluzione di zincatura zincata, a concentrazione massima di idrossidu di sodiu hè 190,6 g / L.
2. Determinazione di Carbonate
Ci hè vulsutu ancu dui mesi per pruvà i dui metudi in parallelu. U risultatu di l'analisi di u carbonatu di sodiu hà una deviazione di±2g / L, chì pò esse adupratu cum'è riferimentu per a guida di a produzzione. I dati minimi misurati sò a soluzione di placcatura in rame cianuru, a concentrazione massima di carbonatu di sodiu hè 42,0 g / L, i dati massimi sò a soluzione di placcatura in argentu cianuru, a massa a cuncintrazione di carbonate di potassiu hè 91,1 g / L.
3. Pricauzione
1) Attenti à a quantità di reagent aghjuntu. In a determinazione di l'idrossidu di sodiu, u pH di u Cloruru di Calziu è u Cloruru di Bariu hà un effettu nantu à a determinazione di l'idrossidu di sodiu. Entrambe e soluzioni anu valori di pH intornu à 5,5, per via di una cumbinazione di idrolisi di reagenti è acqua distillata dissoluta in diossidu di carbonu. Quandu si determina l'idrossidu di sodiu, a quantità aghjunta ùn deve esse troppu per evità una soluzione eccessiva di Cloruro di Calcio o Cloruro di Bario chì consuma OH- dopu precipitendu u carbonatu, ciò chì face chì a determinazione resulti bassa.
2) Attenti à a qualità di i reagenti. Alcuni reagenti di Cloruru di Calziu, a soluzione di preparazione hè leggermente mischiata in u rossu chjaru, u pH in più di 8, a necessità di filtrà è d'aghjustà u pH, filtrà l'impurità cum'è l'ossidu di ferru.
3) A concentrazione massima di a preparazione di reagenti.U pesu moleculare relativu di Cloruru di Calziu hè menu di quellu di Cloruru di Bariu. A soluzione di Cloruru di Calziu cù a stessa concentrazione cum'è 100g / BaCl2·A soluzione 2H2O hè 46g / L anidru Cloruru di calciu, 60g / L di cloruru di calciu diidratatu è 90g / L di cloruru di calciu esidratatu. Di conseguenza, 60g / L Cloruru di Calci anidru o 90g / L Cloruro di Calci esidratatu sò raccomandati.
4) Trattamentu di fognatura. Alcuni elementi di analisi ùn ponu micca esse separati da u Cloruru di Bariu, dopu aduprà per prestà attenzione à u trattamentu di e acque reflue, basta chì l'aggiunta di acidu sulfuricu diluitu o sulfatu per generà Solfatu di Bariu sia micca tossicu, u fluoroscopicu di l'ospedale L'agente di cuntrastu di u Bariu hè u bariu u sulfate, pò entre in u trattu gastrointestinale, innocu per u corpu umanu.A polvere di barite aduprata in u campu di l'oliu per cuntrullà a splutazione hè ancu sulfatu di bariu, chì significa chì hè ecologicu.
4 . Conclusione
1) Analisi di idrossidu di sodiu in soluzione di elettroplaccatura alcalina, u Cloruru di Calci pò rimpiazzà u Cloruru di Bariu, attenti à a quantità aghjunta; In l'analisi di Carbonatu di Sodiu, hè necessariu aumentà e tappe di neutralizazione di l'idrossidu di Calziu cù l'acidu cloridrico dopu a precipitazione.
2) attenti à a qualità di u Cloruru di Calziu, fate a purificazione è l'ajustamentu necessarii.
3) secondu e esigenze tecniche di a selezzione di Cloruru di Bariu o Cloruru di Calziu, deve aduprà Cloruru di Bariu, per fà un bon travagliu di trattamentu di acque nere.
Tempu di posta: Jan-27-2021