U bicarbonatu di sodiu puderia esse un trattamentu miratu per l'osteoporosi

Salutu, venite à cunsultà i nostri prudutti!

«U bicarbonatu di sodiu (bicarbonatu di sodiu), micca tossicu è innocu, hè incapsulatu in una nanocapsula (liposoma) sicura, è a tetraciclina cù forza di legame à l'ossu hè muntata nantu à a superficia per adsorbe si à a superficia di l'ossu. Quandu l'osteoclasti distrughjenu u tissutu osseu secernendu acidu, ponu liberà immediatamente bicarbonatu di sodiu, inibendu a funzione di l'osteoclasti è ottenendu l'ubbiettivu di prevene fundamentalmente l'osteoporosi.» Una squadra guidata da u prufessore Shunwu Fan di u Dipartimentu di Ortopedia, Ospedale Run Run Shaw, Università di Zhejiang, è u prufessore Ruikang Tang di u Dipartimentu di Chimica, Università di Zhejiang, anu publicatu recentemente i so risultati in u Journal of the American Chemical Society.

Sicondu l'introduzione, l'osteoclasti sò cum'è i termiti in l'arburu, una volta attivi, ancu l'arburu torreggiante, ma ancu per via di a carie è di a caduta à longu andà. Studi attuali credenu chì a causa primaria di l'osteoporosi hè l'attivazione anormale di l'osteoclasti, è a secrezione acida da l'osteoclasti hè cunsiderata cum'è u fattore iniziale chjave di a distruzzione ossea da l'osteoclasti è u prerequisitu necessariu per a so degradazione di u tissutu osseu.

I principali medicamenti in u trattamentu clinicu di l'osteoporosi ottenenu u scopu di l'anti-riassorbimentu osseu è di prumove l'anabolismu osseu fucalizendu nantu à a regulazione di a biologia di l'osteoclasti o di l'osteoblasti, ma ùn uccidenu micca u passu iniziale chjave di l'ambiente acidu esternu di a furmazione di l'osteoclasti da a fonte. Dunque, i medicamenti esistenti ponu rallentà a perdita ossea in l'anziani finu à un certu puntu, ma spessu ùn ponu micca inverte cumpletamente a distruzzione ossea chì hè accaduta, è l'amministrazione selettiva di medicamenti non ossei pò ancu purtà à effetti secundari fora di u bersagliu è altri effetti tossichi di l'organi.

Inoltre, ancu s'è l'osteoclasti sò a causa di l'osteoporosi, parechji studii anu dimustratu ch'elli ghjocanu un rolu in a prumuzione di a furmazione ossea è di l'angiogenesi cum'è "cellule precursori" prima di secretà l'acidu. Dunque, hè assai impurtante inibisce currettamente l'osteoclasti.

A squadra di Fan Shunwu è a squadra di Tang Ruikang sò stati pionieri in u targeting di i liposomi di bicarbonatu di sodiu à a superficia ossea, furmendu un stratu protettivu alcalinu, neutralizendu l'acidu secretu da l'osteoclasti, inibendu l'attivazione anormale di l'osteoclasti è rimodellendu l'equilibriu di u microambiente osseu per ottene l'effettu di trattà l'osteoporosi.

Lin Xianfeng, chirurgu ortopedicu à l'ospedale Run Run Shaw di l'Università di Zhejiang, hà dettu chì u studiu hà trovu chì i materiali liposomiali alcalini è l'ambiente acidicu lucale di l'osteoclasti anu induttu un gran numeru di apoptosi di l'osteoclasti, è anu liberatu ancu un gran numeru di vescicole extracellulari. "Hè cum'è un inseme di domino, chì sò spinti un stratu à a volta è ingranditi un passu à a volta per resiste cumpletamente à a distruzzione ossea causata da u rinfurzamentu di l'osteoclasti".


Data di publicazione: 27 di ghjennaghju di u 2021